Motivation

Vill inte låta mig påverkas men det går inte komma undan... Men efter några veckor nere i Tidaholm med våren utanför och träningsmotivationen på topp. Visst var det smutsigt och slaskigt, men det var barmark!
Tillbaka i Stockholm försvann motivationen här är varje gräsplan fortfarande is och har jag tur hittar jag en liten fläck jag kan träna på, men inte utan att jag måste kolla vart jag sätter fötterna för vill det sig illa är det en isfläck där som kan få mig slå runt. Hopplöst, nu är jag tillbaka där igen, där jag får tvinga mig ut och få dom där träningsförhållandena som inte är ultimata visst fungerar det, det har fungerat hela vintern men jag blev fort bortskämd med dom underbara träningsmöjligheterna som var där nere. Isen dödar motivationen och jag saknar våren, jag saknar dom isfria gräsmattorna, jag saknar plusgraderna och jag saknar motivationen!
Jag ser många så många anledningar och skulle så gärna vilja åka tillbaka.

Men just nu är det plugg som gäller, det känns trotts att det var några år sedan man satt bakom skolbänken helt okej. Suttit ikväll och pluggat lagar och juridik, intressant men känns som jag behöver ta lite avstånd nu och låta det smälta in under natten.

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0