Glasögon

Ny dag med några timmar till vid skolbänken, hjärnan är verkligen otroligt ampassningsbar, första dagarna kändes lite jobbiga väldigt mycket information och jag kan ju erkänna att denna typen av inlärning inte är jätte tränad dom senaste åren. Men redan nu känns allt enklare och jag känner hur jag orkar mer och man sakta ramlar in i det mönster och man startar samma tänk som man hade når man pluggade. Idag är dock näst sista dagen för denna gången.
Mina ögon är dock inte med på lektionerna och dom har bråkat med mig ett tag, dom är torra vilket leder till att linserna börjar skava, jag kliar mig och dom blir irriterade. Inte så roligt gå runt och se ut som jag gråtit hela tiden knallröda ögon som det rinner ut i tid och otid. Så idag fick jag vara snäll och låta dom vila. Det finns människor som passar riktigt bra i glasögon, jag anser inte att jag tillhör dom. Så visar mig fällan eller för att kanske säga aldrig i glasögon. Men idag blir det ändring på det.
image description

Kommentarer
Postat av: Maria Olers

Du ser ju riktigt smart ut! Du börjar jobba med smartare hundar också ser jag. Vi mår bra här i dalarna, kom förbi om du har möjlighet.

Kolla vår hemsida:WWW.borg-gård.se

2012-03-14 @ 09:37:16
Postat av: Lisa

Håller med Maria du ser ju riktigt smart ut!

2012-03-14 @ 14:58:44
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0