:(

Dagen började bra en tur med hundarna och blommor, det är min födelsedag idag brukar inte bli man lägger så mycket vikt i det, ärligt minns jag inte när jag firade min födelsedag senast måste varit när jag fyllde 20. Tiden har aldrig riktigt funnits till det och jag känner mig själv och är övertygad om att det inte kommer bli något av det i år heller. Men mamma och pappa är påväg hit man kanske skulle köpa någon bakelse eller något.
Efter promenaden och lite fotografering skulle jag lägga in dagens och gårdagens bilder i datorn. Men den vägrar att starta, jag hatar när saker framförallt datorer krånglar men jag ger mig inte ännu skall kämpa lite till kanske jag kan övertala den hoppa igång!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis på födelsedagen!!

2012-03-29 @ 21:07:43
URL: http://miarebecka.wordpress.com
Postat av: Mi

Grattis på din dag :-)

2012-03-29 @ 22:13:04
Postat av: Louise

Grattis ! Studiobilderna var superfina =)

2012-03-30 @ 12:05:16
URL: http://workdogs.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0