En lång dag...

Det har varit en lång dag och efter att jobbat i 10 timmar med en rast på 30 minuter var det minst sagt skönt när man satte sig i bilen, hundarna var med och istället för att ställa sig i bilkön som skapats av alla som skulle hem från staden och sina arbeten få åka i motsatt riktning, mot staden och mot Kungsholmen. Mot Malou, vi har inte träffats sedan december när Qit flyttade hit och det var minst sagt på tiden!

Efter jag hittat en parkering och lyckats bli påkörd av en bil vars förare hade dålig koll på vart den hade sin bil, mötte Malou upp mig och en promenad runt kungsholmen var planerade, vi gick runt och tiden flög iväg, så mycket att ta igen att prata om och så mycket upplevelser att dela med sig av. Det var härligt att ses igen och Qit blev så lycklig att få träffa Malou.

När promenaden var avklarad blev det många skratt i soffan samtidigt som vi slö kollade på TV'n och åt sushi. En perfekt och avslappnad kväll.

Väl hemma blev det lite vittring för Qit, Tiffany får vänta måste köpa nya burkar och spola tillbaka lite i träningen. Morgon dagen är planerad i minsta detalj och inte en minut kommer att få slösas bort. Så hoppas verkligen jag slipper jobba över imorgon, men att hoppas det är nog som att hoppas på det omöjliga, jag vet hur det kommer bli.

Målet att komma i säng innan 00 idag är redan raderat, typiskt mig, hur kan det vara så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0