När man väl bestämmer sig

Man tar tag i sina beslut och bestämmer sig.
Men lika fort kan det ändras.
Nu blir jag kvar här två nätter till, jag kanske skall se det som en bra möjlighet att ordna upp lite.
Få ordning här hemma på riktigt. Men kunde inte det telefonsamtalet kommit för 2 timmar sedan?
Men jag skall vara tacksam att dom ringde idag och inte imorgon när jag hunnit åka så jag fått åka tillbaka hit igen.

Ja det är bara ändra planeringen och ändra inställning, jag måste tänka om och se till att göra dessa två dagar givande.

Kan ju börja åka och handla lite mat till det tomma kylskåpet.
Eftersom jag precis slängde ut det jag insåg skulle bli dåligt under den tiden jag planerade att vara borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0