Kärt återseende

I måndags var jag iväg och hälsade på en familj jag inte träffat på ca 5 år. Det var en väldigt spännande kväll med massor av minnen. När jag bodde i Forshaga hade jag två Siameskatter, Aisha och Whezzy. Aisha hade en kull vintern för 5 år sedan och där föddes en fin, trevlig lilamaskad hane som fick namnet Leroy.
När jag flyttade till Stockholm fick jag ett mail av Leroys ägare att om jag ville fick jag jätte gärna komma och hälsa på dom, dom hade nu deras äldre huskatt maven som bodde hos dom när Leroy flyttade dit, två avkommor efter Leroy Miii och Jossan och sedan ett barnbarn Albert. Det var en riktigt trevlig kväll med god mat massor av Siamesprat och det var så roligt få träffa Leroy hans släkt och se så Siamesbitna jelena och Joakim har blivit.
Tack sjå mycket jag fick komma och hälsa på er och era katter.
Tre generationer
image description
första gången jag ser en foreign White fina Albert
Jag mutar dom med lite kattgodis för att få dom på bild
image description
I söndags när jag åkte från Dalarna passade jag också på att hälsa på Svea, Sarah och Arne. Så roligt träffa dom igen. Svea såg ut att trivas jätte bra och det kändes som hon och Sarah och även hon och Arne hittat varandra.
Vi fixade papprena och fast att det känns en hel del att släppa den fina hunden vet jag att dom kommer få det så bra tillsammans.
image description

Kommentarer
Postat av: Malou

Kanske skulle jag ta o skaffa mig en såndär siameskatt som sällskap om dagarna...

2012-02-08 @ 17:01:01
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0