På kungsholmen



Sitter i en soffa med lite musik i bakgrunden på Kungsholmen och det gråa vädret ser ut att lätta något. Vi började dagen med att åka iväg och träna hund, hundarna skötte sig bra och Joline fick en 2min platsliggning med störning. Tiff ja som ni såg på bilden nedan jobbade vi med hennes gripanden och jag tror faktiskt min idé som höll mig vaken i natt kommer fungera, hon var lite skeptisk till en början men tror nog allt det kan bryta hennes mönster och få henne tänka om. Vi kör på det ett tag får vi se. Stoppet i rutan har dock gett riktigt bra resultat i helgen och det känns kanon!

Joline fick köra egenom 1:an och det känns ok, vi jobbar på med dom delar vi har kvar att få ihop.

Sedan åkte vi till en djuraffär för att köpa ett halsband till Jojo då hon lärt sig backa ur sitt vanliga och gör det så fort hon får chansen och kommer trippandes överlycklig att hon tagit sig lös. Så nu är det halvstryp på.

Var in till Coop och blev helt extas när jag fick se alla olika kaffebönor dom hade där och alla olika smaker, okej ja jag har nog bott i "skogen" lite länge, men blev tvungen köpa några sorter och testa, skall bli rikigt spännande slänga i dom bönerna i kaffemaskinen!


Kommentarer
Postat av: Carina

Ha så trevligt. Kommer ner och smakar på ditt spännande kaffe och får höra hur du haft det när du hittat hem igen.

2011-10-25 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0