Min..

Min galna, bortskämda, knäpphund!



Imorgon blir Joline 9 månader och på söndag blir hennes första offeciella utställning, vi skall över till Hamar och ärligt är förhoppningarna inte jätte höga. Men skall bli spännande att höra vad denna svenska domare säger om henne.

Ja 9 månader det innebär ju att det bara är 1 månad kvar till hon blir 10 månader och man får starta i lydnaden, kommer vi nu kunna hålla detta mål vi satte från första början att debutera på hennes 10 månaderdag, ja jag har en vecka på mig innan anmälningstiden går ut, men just nu är målet att starta 5 november. Sedan hur det blir återstår att se, hon har grunder i alla moment men har precis börjat med stadga och inte länkat ihop vaken moment eller program. men vi tar det lugnt så ser vi om allt hinner komma på plats.




Kommentarer
Postat av: Malin & Java

Jag hade tänkt att debutera lydnaden med Java dagen efter hennes 10-månaders dag (för det är ju först då man får starta), men så började hon löpa & sen fick hon smärtstillande så alla höstens lydnadstävlingar blev inställda.



Men klart att du ska debutera med Joline! :D

2011-10-07 @ 13:43:12
URL: http://SuperMagic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0