Fy fan för det här

Detta har nog varit jobbigaste fömiddagen i mitt liv, tänker inte skriva om det nu det klarar jag inte av. Jag har hållt ihop och försökt vara stark och det har gått bra jag har hållit masken så gott det går se det positiva i det hela men nu går det inte längre. Jag vill bara sluta tänka. Men nu är det som det är, det kommer nog blir bra. Någon gång. Just nu vill jag inte tänka tillbaka, tillbaka på alla känslor, uplevelser och minnen utan bara tänka framåt den känslan är enklare men just nu går det inte, vill ju minnas och glädjas inte minnas och gråta. Det kanske kommer en dag jag klarar det, men det kommer ta tid.

Underbara lilla vän, jag gjorde det för att jag älskar dig hoppas du kan förlåta mig för jag kommer nog aldrig förlåta mig själv!


Kommentarer
Postat av: Lisa

;'-( Vad är det som händer? Finns här.

2011-10-13 @ 14:02:53
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Malin

Du är stark och du gör det rätta, kram kram <3



//Malin

2011-10-13 @ 14:08:02
Postat av: Anna

Styrke kramar till dig....jag finns här för dig.

2011-10-13 @ 15:11:39
Postat av: Theres

Många kramar! Finns här för dig vännen <3

2011-10-13 @ 17:34:36
URL: http://halltjarnskennel.cybersite.nu
Postat av: Carina

Vad är det som händer? Många kramar. Du är stark och gör inget förhastat så det var säkert helt rätt beslut vad det nu än var. <3

2011-10-13 @ 17:52:22
Postat av: Sandra

Vet inte vad det är men anar. Massa varma kramar!!

2011-10-13 @ 18:45:54
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0