Förmiddagen

Har tagit en liten tur på Kungsholmen med hundarna, Malou jobbar idag så jag och hundarna fick gå själva. Det är mysigt här i staden bredvid vattnet och alla människor och jag förundras lite hur snabbt hundarna ställt om sig, från att vara uppväxta i en liten "by" där man knappt möter någon när man är ute och går till att bli placerade mitt i Stockholm och dom tar allt med ro, stressar inte och bryr sig inte om det tempot som är här om man gämför med vad dom är vana vid. Så utan tvekan skulle dom kunna leva som stadshundar utan att göra någon större grej av det.

Nu blir det lite träning med Joline innan jag går iväg och hämtar bilen som står i Alvik, för att åka till Stockholm södra BK och träna lite innan "TheLook gänget" dyker upp och jag är lite sur på mig själv att jag glömde mitt headset i bilen. Hade varit trevligare att gå med lite musik. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0