När något bara är rätt

Stunder man aldrig glömmer och som räddar alla dagar.
När man står i skogen med en vän dubbelvikt av skratt, så att dom äldre damerna på bron kollar på en som om man var dum i huvudet, men det spelar ingen roll för man kan inte sluta skratta och man skrattar åt en av dom pinsammaste händelserna man kanske varit med om, en sådan sak som bara inte kan hända, men ni som känner mig vet ju att när det gäller mig är allt möjligt.
Men vad spelar det för roll nu, vad spelar någon roll när man står där i skogen skrattar åt eländet och bara njuter av stunden. Jag tror ärligt jag skulle kunna göra om den där pinsamma händelsen igen om jag visste att det skulle ge mig den där galna stunden i skogen.
Tack Malou för att du kollade förbi, nästa vecka blir det Ikea och vi får försöka locka fram den där jul känslan lite med lussebullar och pepparkakor.

Kommentarer
Postat av: Malou

Hahahaha jag skrattar bara jag tänker på alla ord som flög ur våra munnar på promenaden. Och tänker jag på den lilla händelsen du råka ut för viker sig min mage av skratt :D



Så skönt att ha dig i Stockholm :D <3

2011-11-30 @ 18:39:59
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0