Tack

Tack du okända person som skickade dessa rader om min Joline. Riktigt roligt att läsa och dom värmer en sådan här kall dag innan jobbet.

"Jag var och besökte Stockholms hundmässa i helgen och satt som klistrad utanför Sheltie-ringen hela dagen, ooh:andes och aah:andes hänfört över alla hundar. Men det var i synnerhet en hund som verkligen "took my breath away", en ovanligt ståtlig varelse med rejäl benstomme, underbar päls och med ett fantastiskt språngsteg, med en av de lugnaste och intelligentaste blickarna jag nånsin sett i ett hundansikte (Lassie inkluderat). Dessutom utmärkte hon sig på så vis att hon var den enda som verkade tycka att det verkligen var kul att vara där och tävla! Jag blev helt förtrollad av denna magnifika hund"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga ord!! :)

2011-12-19 @ 09:53:25
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Maria

Helt fantastiskt när människor vågar dela med sig av sina komplimanger!

2011-12-19 @ 14:04:33
URL: http://www.marycash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0