Feber dag

Har typ sovit bort hela denna dagen, känns hemskt. Varit ute och gått några korta vändor med hundarna annars har jag legat hemma och sovit. Känns lite bättre nu mot kvällen men det är nog allt febernedsättande som hjälper endel. Blev lite fjärr träning med Tiff och Qit nu på kvällen. Många kommandon som skall in med Qit och vi jobbar på kommunikationen, men hon är ju en sådan super härlig hund! Tiffany håller jag på träna om Ligg-Stå och Stå-Sitt skiftet så även där sker kommando byta.

Super Qit är verkligen en härlig hund och jag nyper mig i armen för jag har svårt att förstå att hon är min, kan det verkigen vara sant? Tack än en gång Malou för denna fina stjärna! Hoppas du får en super härlig resa det är du värd. Och du kan väl sola lite åt min också när du ligger där på dom där vita långa stränderna.





Kommentarer
Postat av: Malou

Åh om du bara kunde förstå hur bra det känns när jag läser dina ord. Jag ser fram emot att träffa er när jag kommer tillbaka <3 Då ska vi laga middag, prata i mängder och mysa i soffan. Och jag ska dränka Qit i många "slick-pussar" ;)



Jag lovar att sola för dig, om det är sol vill säga. HOPPAS!



PUSS OCH KRAM MINA FINA VÄNNER! Saknar er redan!

2011-12-16 @ 08:20:02
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0