Ur fokus

Nu har vi varit hemma några dagar, Tiffany började måndagen med att ännu en gång lyckas äta för mycket mat... När jag kom hem på lunch på måndagen var grinden till övervåningen öppen och Tiffany såg ut som en julgris... Joline såg ut som hon ätit med lite mer förstånd. Så ännu en gång blev det vila för Tiffany, vi som hade bestämt att vi skulle filma. Gjorde ett försök på Tisdagen men Tiffany var även då bra svullen i buken så kändes inte 100 fast hon gjorde endel fina grejer. Så idag gav vi oss ut igen, men vet inte varför men hade så svårt fokusera och kände mig inte där, stel och inte närvarande. Rikigt tråkig känsla fast att Tiffany jobbade på och gjorde sitt bästa. Vi åkte hem, tänkte efter och gick ut och vallade en sväng. Imorgon tar vi nya tag och det MÅSTE bara fungera!

Behöver hitta ny motivation och få ett tydligt delmål, skall sätta mig och fundera lite på det så jag kan få upp motivationen och fokuset igen.

Nu skall jag unna mig lite onsdags lyx med hemmagjord plankstek :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0