Ett nytt försök

Skrev lite i bloggen igår kväll efter vi kommit tillbaka från svampturen, men dessvärre var datorn inte på min sida så innan jag skulle lägga ut det dog den, och jag valde att fixa lite hemma och sedan leta upp sängen istället.



Vi hittade inte så mycket svamp igår, lite blev det får se vad jag hittar på med det. Men i och för sig är det svårt när man bara går ut i skogen och hoppas man skall springa "över dom" efter ca 1½ timme var det så mörkt att man inte skulle se om man så trampade på en svamp så då vände vi och gick hemåt. Men trotts att vi inte hittade så mycket svamp njöt både jag och hundarna av promenaden i skogen, det är så härligt att gå i skogen och det ger ett sådant lugn när mörkret infaller sig och det bildas dimma över varje vattendrag. Man kan ha hundarna "helt ur kontroll" och låta dom springa runt hur som helst för chansen att man skall möta någon mitt ute i skogen efter 21 finns inte, så dom kan springa och dra runt hur dom vill, för tack och lov är man ju också skonad från att ha hundar med någon typ av viltintresse.


Här kommer lite bilder från gårdagens träning

Svea





Tiffany


Nu skall jag ut och sortera lite får och sedan är det får flytt som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0