Valpintresserade!

Kollat igenom mailen och svarat på alla mail jag hittat sedan ett par månader tillbaka som jag av någon anledning blivit efter med, jag vet jag är jätte dålig på att svara på era mail, och ta det absolut inte personligt.
Men nu skall jag bättra mig, och är det så ni skickat mail till mig för ni är intresserad av valp har frågor eller annat, hör av er igen!
Jag svarar på alla mail och struntar inte i någon medvetet så ni får inte tro jag inte svarat för jag inte gillade det ni skrev eller så, kort sagt har ni skickat mail till mig och inte fått svar, skicka igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise Jonsson

Blev ju valp tidigare än planerat för min del från en annan kull. Men det ska ändå bli riktigt roligt att följa den här kullen. Vem vet, om du tar en till kull på Tiffany i framtiden kanske det är lagom för nästa hund igen, så att jag är intresserad på nytt :) Hur som helst så önskar jag dig all lycka med kullen, hoppas det blir många friska och fina valpar, tror säkert de bli riktigt bra hundar :)

2012-09-10 @ 22:27:54
URL: http://www.raisetofame.wordpress.com
Postat av: Frida

Här blev det också valp tidigare! Mailade dig förra året på höst/vinter någongång och var intresserad av valp efter Tiff men sen blev det valpar på en annan kennel mitt i vintern så det blev därifrån istället. Också egentligen lite tidigare än planerat.. :) Önskar också ett stort lycka till och kommer också följa dem med spänning!!

2012-09-10 @ 23:17:31
URL: http://lunayes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0