Minnen

Håller på packar ihop mina saker, igen...
Ja det är precis så det känns. Tänkte på det förut och dom senaste 5 åren har jag flyttat 5 gånger och nu är det dags igen.

Hittade en gammal pokal från 2002, det var nog den första pokalen jag vann, ja inom hundsporten, tävlade mycket friidrott som ung. Och inom agilityn som var den hundsport jag började med fick man ju alltid rosetter.

Pokalen i alla fall är min och Simzon's han var ett och ett halvt år och han hade precis fått börja tävla agility och det var agility KM, jag var 14 år då och tävlade mot alla vuxna, minns det var några SM ekipage med. Och vi vann!
Vi tog sedan hem vinsten dom två efterföljande åren också, sedan flyttade jag till Värmland och vi deltog inte i något mer KM.

Nu i efter hand när jag hittade den måste jag säga det känns väldigt häftigt, jag var 14 år hade min hund som var helt nybörjare och vi vinner tre år i rad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0