1år

Läste Amandas blogg där hon skrev att det var ett år sedan Tea flyttade till henne, med andra ord ett år sedan hon flyttade ifrån mig. Från början var ju tanken att hon bara skulle låna Tea när beslutet att jag skulle få tillbaka Svea var tagit. Mycket har hänt sedan dess. Tea var hunden jag var helt säker på skulle leva med mig in i hennes sista dagar, så blev det inte jag var helt övertygad om att jag aldrig skulle klara av att släppa henne från min sida men idag vet jag att det var möjligt, hur kommer dock alltid vara en gåta. När jag idag ser alla bilder på hunden jag drömde om som blev till sanning kan jag inte undvika saknaden som klamrar sig fast på mig men när jag ser hur lycklig hon är vet jag också att hon inte kunde ha det bättre än hon har det nu, och är hon bara lycklig är jag det också.
Här kan ni läsa Amandas ord om Tea:
http://teamvovve.blogg.se/2012/may/firar-1-ar-.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0