Vittring

Idag har vi jobbat med vittringen. Tiffany har ju fått endel bakslag där som jag dragit mig för att ta tag i men nu kände jag att jag bara måste se till att göra något åt det. Jag kör med mycket pinnar så hon verkligen får tänka och jobba lite med uthålligheten så hon inte blir frusterad när hon inte hittar rätt, utan att hon kan fortsätta söka med bra nivå och inställning.
Qit fick köra vittringen en mer tävlingsmässig vittring med fokus på nivån och attityden, hon söker över fint och har ett bra tänk. Men har ibland en tendens att bli lite het inte så att det blir fel men känns onödigt ha henne så högt.

Nu skall vi snart köra ett pass till innan det är dags att avsluta denna dagen.

Har äntligen tagit tag i kennelns hemsida så den blir lite aktuell och som vanligt när jag väl tar tag i något blir det mer än vad jag från början tänkt. Så det slutade med att jag jobbade om hela layouten, men det är nog det som behövdes för att jag skulle få motivationen tillbaka att se till att få sidan uppdaterad. Men nu vet ni att det händer något i alla fall och förhoppningsvis tar det inte allt för många dagar innan jag är klar och ligger ute.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi väntar med spänning..

2012-01-10 @ 13:16:53
URL: http://www.tuffiz.se
Postat av: Sabine

Gillar verkligen den nya layouten!!!

2012-01-10 @ 13:31:09
URL: http://rangipo,wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0