Lycka

Ny energi, nya lyckorus och känslan är på topp just nu!
Träningspasset med hundarna var magiskt, ja jag är lyckligt lottad, jag har en fantastisk tur som får möjligheten att bo under samma tak som dessa hundar för dom har det, dom har precis det jag söker, det lilla extra och det som får en att bli motiverad till att ge mer, vilja mer och som driver en till att fortsätta. Det regnade och var genomsurt på planen, det var dimigt och kallt, min skor var genomsura men vad gör det när känslan hur man ser hunden laddar till 100 för att komma ut på ett kon skick. Hur dom snabbt vänder upp förväntansfulla och ivriga på nästa kommando. Och bara flyter egenom hela träningen med så minimala missförstånd att knappt jag lägger märke till dom!

Underbara hundar!



Kommentarer
Postat av: Malou

Dom är lyckligt lottade som har dig som ägare och tränare :)



Älskar bilden. Tiff & Qitson har dom där ögonen jag bara älskar. Finaste flickorna!

2012-01-02 @ 19:44:39
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0