Taco och vittring

Slumrade i soffan, sov nog för lite i natt, satt uppe alldeles för länge precis som vanligt så somnade till någon halvtimme, men det var inte fel tycker det är härligt att slumra till sådär ibland det händer aldrig hemma. sedan var det mys med Hunny i soffan, lite taktik snack inför imorgon och jag hoppas hon tar mina ord på alvar och ser till att prestera imorgon. Hon och Lisa startar 2:an.

Nu skall jag och Lisa fixa lite Tacos tills Mattias kommer hem från jobbet och jag skall passa på koka lite vittingspinnar så jag kan köra ett pass ikväll.

image description


Kommentarer
Postat av: Lisa

Japp, nu är dom kokta pinnarna kokta

2012-02-04 @ 01:07:45
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0