Imorgon åker vi

I lägenheten, försöker packa. Kommer glömma hälften och har lite panik över att något jag vekligen måste ha med mig skall bli kvar här. Det är tyst och tomt i lägenheten nu, Tiffany och Joline är hemma hos Malou som skall ha dom under mina dagar i Norge, dom kommer ha kanon där och jag är säker på att dom kommer uppskatta alla äventyr Malou kommer hitta på, om det så bara är en dag på kontoret.

Jag och Qit flyger till Norge imorgon, skall bli några spännande dagar men om bloggen kommer uppdateras dåligt vet ni varför, jag skall försöka uppdatera men kan inte garantera det blir så mycket av det. Vi får se.

Är trött och vill egentligen bara sova men är massa saker jag måste få gjort innan jag känner jag har ro till att leta upp sängen.
Men nu skall jag återgå till pakningen och se om jag kan få någon ordning på allt, just nu känns det bara för mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stor Lycka till! :)

2012-02-10 @ 14:24:44
URL: http://hied.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0