Idag är ingen vanlig dag för det är....

Gröt dag... En ny dag med gröt, hmm gick som igår typ. Tänkte testa kanel tipset jag fick men upptäckte jag inte hade någon kanel hemma, for prova det imorgon.

Det är också fredag den 13.... Hittills har jag inte upplevt att den dagen skulle skillja sig från någon annan...

Men det är inte vilken fredag den 13 som helst det är Tiffany och hennes bröders födelsedag, tänk att det var 3 år sedan Tea skulle få sin första kull, kullen jag hade väntat så otroligt länge på, allt började segt med att vattnet gick och inget hände timmarna gick och jag ringde strömsholm, dom meddelade mig att första valpen skulle vara död för det fanns ingen chans att den skulle klara sig så länge efter att vattnet gått. Dom rekommenderade jag skulle komma in, men det är över 3 timmar bil väg dit så jag testade ringa Falun, dom sa dom inte skulle göra så mycket och tyckte nog jag skulle avvakta så länge Tea var pigg och verkade må bra vilket hon gjorde, tiken går ju alltid i första hand i sådana här situationer. Och sedan drog allt plötsligt igång och först ut kom Tiffany, och ja en valp och hund som lever mer än henne har jag aldrig träffat. Älskade lilla röd myra som sprider så mycket glädje, hon är min "once in a lifetime dog" det vet jag och jag kommer ta till vara på varje minut med henne!









Just ja skall svara på en kommentar, fick frågan hur gammal Inez är nu och hon blir 13 veckor imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0