Hemma

Efter en lång stundvis riktigt otäck bilresa med underkylt regn var jag äntligen hemma och backade in i carporten trött efter bilresan som kändes längre än någonsin lastar jag ut sakerna och går för att låsa upp dörren. Jag går förbi och tömmer brevlådan och där ligger ett paket överraskad låser jag upp lägenheten och plötsligt kommer all energi jag förlorat under den långa bil resan tillbaka och jag slår mig ner vid köksbordet och river upp paketet, där i ligger en chokladask och ytterligare ett paket.
Tack bästa bästa du <3 plötsligt kändes det så mycket bättre vara hemma igen.
Men jag kan inte komma ifrån att jag blev att sakna dig min underbara vän lite mera än alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0