Vad är en sovmorgon värd?

Imorgon skall jag få lite sovmorgon, hoppas jag.
Efter att vaknat två dagar i rad vid 7 på mina lediga dagar för att ett får står utanför och skriker för det trasslat in sig i nätet känns det som man skulle betala vad som helst för att få lite sovmorgon. Så nu har jag köpt ett nytt elaggregat, ja jag vet jag borde kunnat räknat  med att dom skulle gå på stänglet och tagit med mig ett ner, men trodde någonstans att bara dom har mat är dom inte intresserade av att att ta sig egenom stänglet, så brukar det vara. Men jag hade fel. Så nu är elaggregatet i kopplat och förhoppningsvis skall vi få sova lite imorgon.

Nu blir det kvällsrunda med hundarna sedan skall jag försöka ta mig till sängs i någorlunda tid idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0