Tillbaka i Dalarna

Efter två dagar i skogen utan varken telefon eller internet och en gårdag som gick åt till att resa är jag nu tillbaka till Dalarna. Känner mig ganska slut idag, många intryck som skall sjunka in efter veckan och trotts att resultatet av att sätta mig på ett flygplan är som att ge mig en hög med sömntabbletter kan man ju inte säga man blir speciellt utvilad.

I fredags åkte vi ytterligare 16 mil uppåt i landet så långt upp man kan komma i Sverige utan att korsa Finska gränsen. Så ja två dagar uppe i Karesuando blev det. Vi fiskade och umgicks, bakade bröd i en kåta och levde lapplivet helt enkelt. På fisk fronten gick det minst sagt dåligt kan jag meddela.

Enda nappet vi fick i helgen…



Men kul hade vi i vilket fall



Baka bröd över öppen eld



Nu väntar jag på att Lisa skall ramla in innanför dörren.


Kommentarer
Postat av: Malou, Qit & Lix

Fasiken så mysigt!!!

2011-09-06 @ 10:04:50
URL: http://www.miqs.se
Postat av: Lisa

och precis när hon skulle trycka på "uppdatera bloggen" så ramlade Lisa in ;)

2011-09-06 @ 21:20:21
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0