Tack

Tack Lisa, för att du tvingar mig prova något nytt ;)




Lång dag idag, som vanligt, på kvällen precis innan det blev mörkt gick jag ut och spårade med Jojo, det var några månader sedan sist. Hon har lixom inte tidigare kopplat detta med att spåra, så jag valde ge henne tiden att växa på sig lite. Idag gav vi oss ut igen, och det kändes klart mycket bättre, hon försöker fortfarande använda synen ibland så hon kollar upp men det va betydligt mycket mer "driv" nu en när hon var yngre och hon drog på bra stundvis. Så jag hoppas polletten har trillat ner nu.

Imorgon är det uppvisning på Malungs gatufestival. Först var det rasparad där Jojo, och några av BC'na skall få vara med (har inte riktigt bestämt vilka jag skall ha med ännu. Sedan skall jag och Tiffany ha uppvisning i lydnad. Vi skall även köra lite agility men ja, Tiffany blir som en galen vessla på en agilitybana så lär ju inte bli så prydligt men garanterat underhållande!
Men innan jag åker iväg på det hade jag tänkt hinna ta mig ut i skogen och lägga och gå ett litet spår till Jojo.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är skoj att prova något nytt och oväntat ibland ;)

2011-09-10 @ 23:58:54
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0