Svamp i skogen

jag läser på FB att det kryllar av Svamp i skogarna just nu. Men jag måste vara världens sämsta svampletare. Undra vad jag gör för fel, eller kanske rättare sagt vad jag inte gör rätt. Jag tog med mig hundarna och vandrade runt runt och runt i skogen, men allt jag hittade var två ynka kantareller. Ja vi fick en härlig promenad i alla fall så får väl vara tacksama över den.

Ja som ni förstår är det inte min bild. Utan denna har min kompis Therese tagit som uppenbarligen är betydligt mycket bättre på detta med att hitta svamp än vad jag är. Vad är din hemlighet?



Jag och Tiffany jobbar just nu på höger svängarna i FF, och efter dom senaste filmerna har jag sett att hennes slängande med huvudet blivit mycket bättre och kommer bara fram när jag är övertydlig med axeln. Vi jobbar också med ordförståelse och stadga i stå, sitt och ligg och vi håller på att jobba om attityden till platsliggningen med huvudet ner och högre förväntan. Så just nu är det mycket detaljer på lydnadsfronten. Men jag kan inte komma ifrån att jag tycker det är riktigt roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0