Problem är till för att lösas, välkommen mörker

och ja löste det gjorde jag. Ja nu var det inte ett jätte problem, men nu när det allt snabbare blir mörkt på kvällarna blir det allt svårare att träna. Tiffany ser inte belöningen (bollen/trasan) och allt går segare. Jag tränar alltid med en belöning i fickan och en extern för att kunna variera men i mörkret såg hon inte den externa. Så när jag åkte hem kom jag fram till att det måste finnas någon boll att få tag i som lyser, sagt och gjort började jag leta och till sist hittade jag ett ställe i USA som sålde hundbollar som lyser och den verkade va i bra storlek så en sådan fick det bli!

Idag låg den i brevlådan, och den är verkligen perfekt! Hoppas nu den är hållbar också.


Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi. Det är samma tillverkare som på mina blinkhalsband, hade du hojtat till så hade jag kunnat sparat in dig lite tid ;)

2011-09-27 @ 21:35:59
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0