Mitt liv i en bubbla



Dom senaste dagarna har jag levt i en bubbla. Går här och väntar på att bli sjuk så detta ger sig, men sjukdommen verkar hålla sig borta. Istället känns det som att huvudet sitter i en bubbla svårt att förklara men som att det ekar i huvudet. Det är nästan så jag längtar på att det tar tag i mig ordentligt så jag kan bli av med detta någon gång, det tar hemskt mycket energi och man känner sig väldigt tung av det och måste hela tiden koncentrera sig för att höra vad folk säger och i stora folkmassor blir allt grötigt.

Annars är det full fart här så egentligen har jag inte tid att bli sjuk. Men det vorre ju skönt om trycket i huvudet släppte lit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0