Caffè macchiato

Jag har kommit in i en riktig caffe period. Kanske är det därför jag inte kommer i säng i tid på kvällarna.
Men nymalet kaffe och att på bara på någon minut ha en riktig Caffé macchiato eller cappuccino i handen är en lyx i vardagen. Jag är dock gällande caffe en väldig period drickare och just nu är en sådan period. Behöver jag säga att jag är väldigt glad över min kaffemaskin.




I förmiddags drog jag iväg och tränade lite med Snygge, sedan kom Linda och skulle testa sin Sheltie på fåren. Roligt att se hur hon kom igång från att vara mer intresserad av äta skit till att få mer och mer intresse för dom sär ulliga sakerna. I slutet var det full fart på henne.
Jojo var med i koppel och helt förvivlad över att hon inte fick vara med och hjälpa, och kan säga att nu ligger hon helt utslagen i soffan, det är jobbigt ha Sheltie kompisar på besök. Efter fårmötet hade Linda med sig en jätte god taco paj som hon bjöd på, så det blev tacopaj till lunch. Tänk vilka härliga vänner man har som har med sig mat när dom kommer på besök :)

Trött Jojo just nu


En bild på Jojo som "vallar" fåren från förra veckan.









Lindas Glimma


Nu drar vi ut för ännu ett träningspass i hagen


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig eftermiddag med prat och mat.

2011-09-12 @ 21:10:04
URL: http://flashtins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0