<3

Ikväll går mina tankar till er, och till den underbara kämpen som idag fick ge upp kampen. <3


Ibland förundras man över hur mycket otur en människa skall få ha hur mycket dom skall härda ut och varför dom sätts på prov om och om igen. Jag har någonstans tron att ju mer man går igenom ju starkare kommer man bli, men ibland känns det bara så fel och så orättvist. Ikväll är en sådan kväll som jag ställer mig frågan varför, varför nu, varför du och varför ni.

Jag tänker på er och jag säger det igen, fast jag vet jag sagt det så många gånger förr! Jag förstår om det är svårt, men ha inga skuldkänslor det är sådant som tyvärr händer fast att man önskar att det inte gjorde det, hur försiktig man än är eller försöker vara. Ibland vill ödet bara annorlunda och tyvärr blev det så i detta fall. Jag dömer er inte och är säker på att ingen annan gör det heller!

Massa kramar till er och er familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0