Laddar inför imorgon

Tiden drar iväg som vanligt snart skall jag göra natten och gå och lägga mig, imorgon börjar lägret med Talangtruppen. Har fixat det mesta idag under dagen och imorgon drar jag ihop det sista innan jag börjar min resa, planerar att fortsätta på en liten trip när jag endå är ute och far så får se när jag hittar tillbaka till dom här trakterna igen. Som vanligt många bollar i luften, men jag trivs med det.

Idag har Jinni fått träffa fåren och det blev full fart på henne, hon ser ut att vara mer flankerande än Jess, och jag ser väldigt mycket Jean i henne.



Och Malin, du har rätt.. Dom där nötkreaturen går inte att lite på! Idag bestämde sig tjuren för att ta mig, och kom kutandes i full fart emot mig. Ja jag kan erkänna jag inte va så kaxig när han kom farandes, men vad skall man göra jag har ju inte så mycket att sätta emot, tack och lov gick det bra och jag lyckades finta mig ut oskadd.


Kommentarer
Postat av: Malou

Vi ses snart roomie ;)

2011-10-21 @ 08:26:36
URL: http://www.miqs.se
Postat av: Malin

Ja där ser du att jag hade rätt, otäcka varelser de där tjurarna! Tur att det gick bra! Gör dig av med tjuren så fort som möjligt, han är läskig!



Lycka till i helgen

//Malin

2011-10-21 @ 08:58:40
Postat av: Sandra

Uj kunde gått illa. Tjurar är inte att lita på, men ack så fina att se på. Lycka till i helgen!

2011-10-21 @ 09:36:15
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Lisa

han dreglade ju åt dig i lördags, din läckerbit ;)

2011-10-21 @ 11:17:19
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0