Förmiddagen

Började förmiddagen med att Jojo tyckte absolut att vi skulle ligga kvar i sängen en stund till.



Det är skönt med morgontrötta hundar så jag skall absolut inte klaga. När man själv börjar röra på sig och dom ligger som döda tills man säger till dom man skall gå ut.

Sedan blev det en morgon vända i skogen och hittade lite svamp så frukosten var räddad. smörstekta trattkantareller kan det bli bättre?



Nu skall jag ut och lägga ett spår sedan blir det att fixa och dona lite innan jag åker upp till Dalarna.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skönt med morgontrötta hundar. Är bara jag hemma kan de lätt sova/vila ända till kl 12 på dagen, men är någon mer hemma ska de ut och gå kl 7-8;)

2011-11-01 @ 18:34:34
URL: http://www.sheltieliv.fotograf24.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0