Andra natten

Dags att sova, andra natten i lägenheten. Fått ut alla grejer släpvagnen och det mesta ur upplockat där det skall vara. Det känns skönt och det kommer inte ta så lång tid innan det är ordning på allt här.
Jag känner jag kommer trivas och det är roligt att fixa och dona och få allt på sin plats och skapa sitt hem för jag känner verkligen att detta blir mitt hem, som jag vill ha det.
Lite grejer har hamnat på inköpslistan och hoppas komma iväg någon dag och inhandla lite små saker man inser mman behöver som fattas. Fler bilder kommer när saker och ting sakta faller på plats.
Imorgon bär det av till Dalarna igen, släpvägnen skall tillbaka och på söndag flyttar sista fåren. Hämta dom sista grejerna och sedan är jag klar där, eller ja det är väl lite grejer kvar med huset som måste fixas lån som skall skrivas över osv, men det kommer en dag för det också.
Hundarna tycks trivas i deras nya hem och dom uppskattar fårskinnen dom fått att ligga på. Tror dom är lika övertygade som mig att detta kommer att bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0