Freestyle

Ja tro det eller ej men har fått upp ögonen för Freestyle igen, eller ja inlärning av freestyle rörelser kanske jag skall säga. För er som inte vet hade jag en väldigt kort period där jag körde Freestyle, totalt 4 tävlingar blev det. Två kval tävlingar till AFC och två final starter, det var med Tea och Simzon, så som ni räknat ut nu var det ett bra tag sedan.

Men nu har jag fått ny glöd igen och plötsligt har tom Tiffany som inte ens kan göra en enkel snurr fått prova på lära sig lite onyttiga saker. Vi får väl se vart det leder. Roligt är det och otroligt nyttigt tror jag.

Ja jag fortsätter bråka med fjärren, det känns som det börjar arta sig men fortfarande mycket kvar, ett otroligt knixigt moment det där. Filmade lite idag för att själv se hur dom jobbar med kroppen. Ingen idé jag försöker lägga ut det min internet är så seg att det kommer aldrig att gå, men skall ner över under jul och då skall jag ta mig tid att lägga ut lite fjärrfilmer på svart och röd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0