Valparna här och bloggen kommer läggas ner.

Valparna mellan Key och Svea har kommit och ja finns inte så mycket att säga om dess små, bilden får tala för sig.

 
Håller även på med en ny hemsida och eftersom jag är så extremt dålig på att uppdatera den här bloggen kommer jag nu lägga ner den, ja bloggen kommer finnas kvar för er som vill gå tillbaka i den och kolla, men vill ni fortsätta följa mig och oss på kennel TheLook så får ni gärna bli vän mïn kennel profil på facebook, den hittar ni här!
https://www.facebook.com/#!/thelook.BC

Jag kommer också att bli bättre på att uppdatera hemsidan så ja kollar gärna in där med när nya sidan är klar, så ser ni vad som händer hos oss. Dock innan den nya sidan kommer ut så kommer den gamla inte uppdateras.
Så länge går det som sagt utmärkt att följa oss på FB och se hur dessa små växer till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0