Filmtajm

För er som inte är vän med Kennel TheLook eller TheDogs på facebook kommer här dom tre senaste filmerna jag delat med mig av där, den ena filmen är från några veckor sedan när jag tränar Fjärr med Qit, Det är även en film som även den är några veckor gammal med Mie, som gör lite skiften som jag sedan hoppas på att kunna använda i fjärren. Sedan är det en film från igår när jag tränar vittring med störning med Mie.








I helgen är det dags för första helgkursen i tävlingslydnad, det skall bli fantastiskt roligt!
Jag har läst igenom deltagarnas "brev" och ser så mycket fram emot en hel helg med massor av träning, idéer och resultat. Pga av ett sent återbud finns en plats ledig om någon är intresserad av att hoppa på i helgen.

Annars blir nästa kurs 6-7 Juli och är då inriktning länkning och uthållighet, en kurs som inriktar sig på att lyckas första gången och få en hund som orkar engagera sig och utföra alla moment i hela programmet med rätt sinnesstämning, attityd och motivation även om belöningen på tävlingsplanen uteblir. Att få hunden och du att gå in med rätt attityd och kunna behålla den under hela tiden inne på planen, och se till att hunden lyckas på första försöket. Det finns platser kvar att anmäla till denna kurs.

För mer information kolla in hemsidan www.TheDogs.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0