En liten rapport

Det är bra här i värmen 25 grader just nu, klockan är 11.30 och det har regnat hela förmiddagen.
Det är riktigt tropiskt ute och ordentligt fuktigt i luften nu när regnet fallit. Det ser ut som det kommer bli bättre mot eftermiddagen.

Jag får rapporter från hundarna hemma. Qit har det bra hos sin hundvakt Paulina och även Joline som är hos Nina njuter av livet som hund i barnfamilj, jag kan ju bara tänka mig hur bra hon har det med tre små barn att leka med hela dagarna.

Tiffany är hemma och allt är bra med henne, hon skall tillbaka till veterinären på måndag och jag hoppas få en possitiv rapport därifrån, hennes liv är ju inte allt för stimulerande nu då hon fortfarande inte får göra något annat än ta sina korta promenader för rastning. Men har allt gått som hoppas kanske hon får börja lite rehab nu på måndag. Det var då en och en halv månad sedan olyckan.

Lilla Mie har det enligt rapporter bra, husse gör sitt bästa för att skämma bort henne och få henne att gilla honom mest, och se till att jag har endel att jobba med när jag kommer tillbaka.
 
 
 
 
Lilla Ita har fått en egen hemsida här kan ni läsa mer om henne och fortsätta förja henne: http://brilliantita.hundpoolen.nu/
 
Här är en jätte fin bild som Emelie Mikaelsdotter Magnusson tagit på Ita
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0