A/A höfter

Idag kom Jolinesn avläsning från SKK angående hennes höfter, hon har A/A höfter och detta var ett glädjande besked. Hon kommer nu ögonlysas och såfort hon börjar löpa, vilket hon redan borde ha gjort kommer hon få träffa den hane jag sett ut till henne och hoppas hon fattar tycke för honom.
Hanen jag kollat på är en svart/vit amerikans kille, och jag hoppas på Blue merle, trefärgade, bi blue och svart/vita valpar.

Det skall bli riktigt spännande detta och Joline är verkligen en sådan typ av Sheltie jag gillaroch jag hoppas hon kan ärva alla sina fina egenskaper till sina valpar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu tycker vi att du ska ta och skriva en rad eller två här ;)

2013-03-18 @ 20:42:04
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0