Våra dagar

Dagarna går och jag räknar sakta ner mot valpning, mindre än tre veckor kvar nu.
Jag ser verkligen fram emot detta och det skall bli så spännande att se hur många det blir och vad det är för fördelning, Tea har ju alltid varit snål med tikarna och bara fått en i varje kull, jag hoppas inte Tiffany ärvt den egenskapen. Annars är hon precis som vanligt, motivationen är på topp och hon jobbar på som alltid. Märker faktiskt inget på henne om man ser till beteendet, mer än att hon är lite hungrigare än vanligt.
 
Dessa bilder tog jag när hon var på dygn 39 alltså för 5 dagar sedan.
 
Johanna Kempe har varit här och hälsat på och tog helt underbara bilder från när vi vallade!
Tack än en gång för dom fina bilderna Johanna.
 
 
Jag skall också gratulera två av "mina" valpar, två ur Happy kullen har i helgen debuterat Ella har startat VP och blivit GK vallhund stort grattis Helen och Lix och Sofia har startat lydnadsklass 1 och fick ett 1:a pris på hela 190,5p jätte grattis, och super bra jobbat av er bägge! Happy valparna är ännu inte ens 1 och 1/2 år men 5 har redan varit ute på tävlingsplan :) är så stolt över mina valpköpare som förvaltar dessa hundar så bra!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag gissar på... 6 valpar, 2tikar och 4pojkar :)

2012-10-15 @ 22:22:20
URL: http://www.tuffiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0