Träning

Dagens träning kändes väldigt bra, Tiff och Qit jobbar jag på med som vanligt och det känns som vi ligger ganska bra till för SM fast att en semester ganska olämpligt innan är planerad. Men fast att jag ibland påminner mig själv att det faktiskt inte är så långt kvar känner jag mig ganska lugn. Suttit och kollat på filmer från träningar med Tiff igårkväll och det är väldigt givande och riktigt roligt att se hur mycket hon faktiskt utveklats, och fortfarande utvecklas.

Men störst framsteg idag gjorde Inez, äntligen känns det som detta med kamp och föremåls intresse börjar komma igång och idag var det stundvis riktigt bra drag i henne. Hon fick också gå sitt första "spår", hon följde spåret men tror inte jag skulle vilja säga hon direkt spårade men hon sittade godisarna i spåret och föremålet utan någon hjälp av mig, så näsan var i alla fall utan tvekan igång.








Kommentarer
Postat av: Nina

Är det inte Malou som ska Tävla Qit på Sm?

2012-05-15 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0