Ormar

Gick en härlig runda med hundarna, morgon runda, nej jag vill inte kalla det så vid middagstid, men när man jobbar hela nätterna blir dygnet vridet och jag har verkligen jätte svårt att veta vad jag skall kalla dom olika tiderna på dygnet. Morgon är ju på morgonen, middag på middag osv, oavsätt vilken tid jag går upp. God natt kan ju vara godnatt precis som man säger goddag det behöver ju inte betyda att man skall sova, utan bara ha en god natt. Ja ni hör, det blir snurrigt värre men jag är ju glad att jag inte har större problem än det ;)

Men till saken, vi går våran runda i "skogen" och hundarna springer och leker, Inez går framför mig ett tag då jag plötsligt ser att hon trampar på en orm, gissa om hjätat var påväg ur kroppen, tack och lov såg jag kanska snart att det var en snok, så kunde slappna av. Men kan säga jag gick med en klump i magen resten av promenaden, inte för att jag är ett dugg rädd för ormar utan för att jag är rädd dom skall bita någon av mina hundar. Så alla med hund där ute se upp för ormarna dessa fina sommar (eller kanske man säger vår fortfarande?) dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0