Min Söndag

Ramlat ner i soffan nu, dagen är inte slut ännu och ärligt känns det lite trist sitta inne när det är sådant underbart väder ute, men ärligt är all energi slut nu och hade tänkt orka med ett litet träningspass till innan jag ger upp helt. Kom hem från jobbet imorse sov två timmar och sedan upp för att åka och träna skulle träffa Kattis med TL Happy Jayson på andra sidan staden för träning. Har inte träffat Jayson sedan han flyttade vid 8 veckor så det var spännande att se hur han utvecklats, han var en glad individ med massor av energi, föremålsintresse och väldigt kontaktsökande, ja det är nog så jag kort skulle förklara honom. Det kändes som han och Kattis jobbat ihop sig bra och som att dom hade ett fint hållbart sammarbete.







Jayson och Matte åkte efter några timmars träning och jag stannade kvar på klubben tog en promenad och tränade lite till. Över 4 timmar blev det totalt, men vädret var underbart och jag hade nog kunnat sitta där ännu.



En frusterad Inez



Qit, tar varje uppgift på fullaste allvar



Sedan åkte vi tillbaka mot staden och mötte upp Malou för en härlig promenad vid vattnet.

Nu sitter jag här samlar lite kraft för sista passet, hundarna borde vara trötta men Inez och Qit roar sig just nu med att leka med varandra. Känns som det kommer bli tidigt i säng för mig idag, imorgon väntar första dagen på fem dagars utbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0