Trött

Varit ett tid med otroligt lite sömn dom sista timmarna, vaknade vid 7 igår och åkte på tjänstehundsträning, kan ju erkänna det kändes väldigt tråkigt att åka dit utan Inez, visst hon är ju så liten så kan ju inte göra så mycket men skulle ju vara nyttigt att hon fick vara med, träna lite kontakt och leka. Men det kommer tid för oss att göra det också. Istället fick Tiff och Qit köra, eller Tiffany. Qit gnällde redan när jag tog ut henne ur bilen, sitationen med mycket folk, bilar och hundar på en klubb triggar henne verkligen, så hon fick nöja sig med att ligga och ha tråkigt på planen när jag minglade lite, sedan fick hon hoppa in i bilen och vi åkte hem. Riktigt tråkigt, älskar ju att träna, ja både hon och jag men jag är övertygad det var nyttigt för oss, väl hemme tränade vi lite dirrigering och fjärr istället och sedan skulle jag försöka sova en sväng då dom ringt från jobbet och hört om jag inte kunde hänga med på ett långpass inatt, vilket jag sagt ja till. Att gå och lägga sig klockan 14 är dock inte det lättaste så tror inte jag sov någonting, men låg där två timmar i alla fall innan jag fixade och donade det sista innan vi skulle åka.

Kom hem strax efter 8 imorse och gick och la mig, vaknade strax efter 10 och kunde inte somna om, behöver jag säga jag är lagom mör. Jag och hundarna har varit ute tränat lite och sedan busade vi. Skall fixa lite här hemma och försöka sova lite för inatt väntar ett nytt långpass. Att ställa om dygnet är verkligen inte det enklaste och då kan jag tilläga att jag i vanliga fall är en extrem nattmänniska som utan problem sitter uppe till 3 på nätterna om jag inte tvingar mig själv i sängs tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0