Ny måndag ny vecka

Sitter på bussen påväg in till T-centralen för att sedan ta tunnelbanan ut till skolan känner hur jag inte riktigt passar in bland alla andra som är påväg till sina jobb, vi skall ha brandövningar och brandsäkerhet hela dagen idag så mina röda lundhags byxor åkte på och inte har jag tänkt stå ute och frysa så den varma härliga arrak jackan fick det bli till det.
I normala fall när jag går klädd såhär har jag en hund som följer min sida och då plötsligt känns klädseln mer passande.  Men jag tänker praktiskt och jag kommer inte frysa och det känns som högsta prio.
Lilla "namnlös" blev kvar nere hos Rasmus i Tidsholm, det underlättade verkligen en hel del för mig och jag hoppas inte att hon terroriserar Rasmus för mycket, dom såg då ut ha det mysigt i soffan innan jag åkte, men jag vet ju hur fort det vänder för sådanna där små. Jag skall berätta mer om henne ikväll när jag kommit hem och till ro.
Så tacksam att du kunde ta hand om den lilla "utan namn"!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0