Minnen

Min externa hårddisk har ju kommit fram nu och har fått avlasta min överfulla dator lite, så nu håller jag på vänja mig vid detta nya system, jag har sparat lite gammalt på den också och idag skulle jag in och leta efter en bild jag visste jag hade på den, som vanligt börjar jag klicka runt bland gamla bilder, kollar och minns, hittade en hel del bilder några jag kommer ihåg jag tagit och några som påminde mig om olika händelser och dagar. Ja lika fort som jag började klicka runt där glömde jag av vad det egenligen var jag kollade efter. Men bland alla dessa tusentals bilder som faktiskt är ganska sorterade och i ordning så jag lätt hittar bland dom kom jag över denna bilden. Jag kände på något sätt att den var så talande, jag såg inte det då men när jag tittar på den nu så ser jag "det", hur kunde jag någon gång tvivla på den där hunden?!?
Jag skulle gissa hon är runt 8 veckor på bilden och man ser så tydligt det fokus, den intenivitet och den viljan hon har idag i dom där livliga, vakna ögonen. Hon är utan tvekan född med det lilla extra och det vi kallar "det".



Kommentarer
Postat av: Malou

Kan inte annat än hålla med <3

2012-03-16 @ 09:23:49
URL: http://www.miqs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0