Kollektiv trafik

Helt slut, idag inte av kursen utan av kollektiv trafiken, jag tror ärligt aldrig jag kommer kunna lära mig detta.
Jag kan ju ärligt säga att jag inte är avundsjuk på dom stackarna som kör buss i centrala Stockholm, dom måste ha nerver och en stresstålighet utöver det vanliga, folk överallt, köer, stressade människor som klagar och är irriterad för att bussen kommer sent, jag är då övertygad om att busschauffören skulle komma i tid om han hade kunnat. Men mitt största problem är att hitta. Ja en sak är säker, utan min iPhone hade jag varit helt lost. Nu går det tackvare den, men idag har det tagit mycket energi!

Nu blir det fortsätta plugga hundarna har fått var sitt träningspass och jag har slagit mig ner utmattad i soffan och skall ta tag i mer juridik, lagar och rättigheter.

Men lite info om Qit's träning har jag ännu inte märkt någon skillnad på nivån i fotgåendet fast att vi bara matar på, men jag ger det lite mer tid, för svårt tänka mig det inte skulle fungera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0