In i rutiner

Sent i går kväll kom jag tillbaka till Stockholm, februari flög förbi snabbare än någon annan månad gjort på väldigt länge. 3 nätter totalt i Stockholm resten på resande fot och fast att både jag och hundarna haft en underbar tid och trivs med att vara ute och fara kan jag inte komma ifrån att det just nu känns väldigt bra vara tillbaka i Stockholm. För idag är dagen när jag kommer kunna falla in i rutiner igen, få struktur och något att förhålla mig till.
Och min magkänslan säger att detta kommer bli en sommar jag aldrig kommer glömma och jag kan så ärligt säga att jag aldrig ångrat att jag tog detta steget, att jag lämnade Dalarna, även om jag saknar mina vänner där, att jag sa upp mig från förra jobbet och att jag sitter hör som jag sitter idag.
Min magkänslan säger att detta kommer bli en oförglömlig sommar!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0