Tillbaka hemma

Hemma igen efter en lite impulsiv men härlig Tysklandsresa, som även denna färd bjöd på många intryck och galna stunder. Härligt komma ut fast att jag i onsdags hade lite ångest för att än en helg lämna staden och fördriva mer tid i en bil. Men som alltid, vilket jag borde lärt mig vid det här laget, att varje resa blir en upplevelse jag efteråt inte skulle vilja vara utan.

Jag vet jag borde sova, ännu en dag jag misslyckas med att gå och lägga mig innan klockan 00. Jag känner jag måste få lite självdisciplin vad det gäller detta med att komma i säng innan 00 som jag lovar mig själv, varje vecka, varje dag utan att kunna hålla det. Imorgon är jag tillbaka till vardagen igen, upp till jobbet och sedan ännu en dag full av hundträning och ännu en vecka kommer att sväva förbi.

Jag förstår det går fullt av spekulationer nu vad jag gjorde i Tyskland, vet ju hur det var för lite mer än ett år sedan då jag också gjorde en liknande impulsiv resa till Tyskland. Men nej jag har inte varit nere och parat Tiffany eller någon annan av mina hundar. Men jag träffade Christina som har Jess och Hope som är pappa till Black-Ice kullen. Där tyvärr bara två valpar lever idag, Disco och Devil dog bägge unga, den ena av förgiftning och den andra bet i en elkabel, så minst sagt en kull som tycktes vara förföljd av otur.


Hope pappa till Black-Ice valparna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0